Google - лідер ринку пошукових систем США

22:35 22.09.2007

Деякий час тому аналітичні організації Comscore і Nielsen Netratings представили громадськості дані звітів паралельних досліджень ринку пошукових запитів і часткою впливу найвідоміших пошукових сервісів і систем на сегмент у цілому. Співробітники Nielsen Netratings відзначили, що в грудні 2006 року компанія Google обробляла 50,8% усіх пошукових запитів користувачів США, тобто контролювала половину ринку. Потрібно сказати, що дані Comscore відносно Google завжди були нижче показників Nielsen Netratings, однак у травні 2007 результати чергового дослідження в черговий раз довели значимість Google - 50,7% усіх запитів.

Експерти Nielsen стверджують, що в травні на території США зафіксовано більш 7,16 млрд. пошукових запитів, з яких 56,3% були оброблені Google, а це більш 4,03 млрд. операцій, що практично в 2 рази перевищує показники минулого року - 2,8 млрд. Аналітики вважають, що сталий ріст популярності сервісів компанії дозволив домогтися видатних результатів і навіть рекордів уже сьогодні.

У той же час результати споконвічного конкурента, компанії Yahoo, абсолютно протилежні успіхам Google. У травні 2006 Yahoo контролювала 22,9% ринку, а через рік цей показник упав до оцінки 21,5%. Інший учасник “пошукової баталії”, сервіс Microsoft MSN, за даними Nielsen, утратив ще більшу частину ринку (8,4%).

По матеріалам http://www.3dnews.ru.

P.S.

Популярним пошуковцям слід також приділяти увагу безпеці власних систем, про що я писав в Місяці багів в Пошукових Системах. І про що нагадав їм нещодавно, знайшовши уразливості в Google Search Appliance та уразливість на search.yahoo.com.


Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.