Більш чотирьохсот користувачів клікнули на рекламу вірусу

22:44 18.12.2007

Фахівець в області безпеки Дідьє Стівенс з’ясував, що ні загроза комп’ютеру, ні підозрілий дизайн не зможуть перебороти людські рефлекси - багато хто автоматично готовий клікнути на лінку “жми сюди!!!”. Його контекстне оголошення в Google із фразою “Ваш комп’ютер ще чистий від вірусів? Тоді заразіть його тут!” привело на сайт 409 відвідувачів.

“За півроку моя реклама спливала 260000 разів, і по ній пройшли 409 разів - у 0,16% випадків. Уся “рекламна кампанія” обійшлася мені в 23 долара, тобто по 6 центів за клік чи, іншими словами, за один потенційно заражений комп’ютер”, - говорить Стівенс.

Він повідомляє, що спеціально створив максимально підозрілий дизайн свого оголошення, але навіть це не насторожило користувачів. Не відреагували на неї і модератори Google - реклама була схвалена і донедавна розміщувалася на сторінках пошуковця.

Є два варіанти логіки людей, що пройшли по лінці. Це або користувачі, що розкусили жарт, котрі вирішили поцікавитися, куди ж їх приведе така реклама, або ті, хто поплутав її з рекламою антивірусу.

У всякому разі, очевидно, що навіть саме безглузде оголошення знаходить свою аудиторію. Тому, скільки б рекламщики не вивчали психологію користувачів чи їхнього пересування по Мережі, до 14 переваг інтернет-реклами можна сміливо додати п’ятнадцяте: “Що б ви не рекламували, і як би не оформили баннер, знайдуться ті, хто на нього клікне”.

По матеріалам http://www.securitylab.ru.

P.S.

Це ще була “безпечна” реклама, бо лінка вела на безпечний сайт. Але часто трапляються випадки (і в цьому році подібні випадки були неодноразово зафіксовані), коли контекстна реклама в Гуглі веде на зловмисні сайти. Причому рекламують вони не віруси, а більш привабливі для користувачів речі.


Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.