Експерти: користувачі онлайнових ігор не думають про безпеку
22:40 14.05.2008У ході конференції ShmooCon, що пройшла в лютому у Вашингтоні (США), експерти по комп’ютерній безпеці Чарльз Міллер і Діно Даі Зові підняли питання про недостатню поінформованість більшості користувачів онлайнових ігор про небезпеки, що грозять їх персональним даним.
Міллер і Зові зуміли залучити до себе увагу преси після виявлення в грудні минулого року серйозної уразливості в одному із самих популярних у світі онлайнових всесвітів Second Life. Мова йшла про переповнення буфера в модулі QuickTime, завдяки чому зловмисник міг захопити повний контроль над ігровим персонажем користувачів онлайнового світу. До усунення уразливості для захоплення аккаунта зловмиснику досить було провести свого віртуального персонажа в безпосередній близькості від аватара жертви. У ході ShmooCon Міллер і Зові продемонстрували ще один спосіб взлому з використанням усе тієї ж методики, заснованої на можливості “вбудовувати” у віртуальні предмети різноманітні медіадані.
Експерти Symantec уже висловили припущення, що число атак на віртуальні всесвіти в поточному році істотно збільшиться.
По матеріалам http://www.secblog.info.
Четвер, 19:34 15.05.2008
Гагага, та вони взагалі НІ ПРО ЩО не думають, окрім своєї гри. Це або сектанти, або наркомани.
П'ятниця, 00:00 16.05.2008
Про свою гру вони думають звичайно в першу чергу. Але й про безпеку варто не забувати. Незалежно від того, граєш ти у флеш онлайнові ігри чи потужні MMORPG, мультиплеєрні чи сінглплеєрні онлайн ігри, в будь-якому випадку про свою безпеку варто пам’ятати.
Про це повинні пам’ятати як самі гравці, так і розробники онлайнових ігор, які також повинні стежити за безпекою своїх сайтів.