Розслідування взлому банкоматів Citibank продовжується
22:49 10.07.2008Як повідомляться, хакери, що взломали восени минулого року тисячі банкоматів Citibank в американській мережі магазинів 7-Eleven, швидше за все вкрали ПІН-коди без звертання до сервера самого банку.
Особливість цього взлому відрізняється від інших тим, що звичайно для крадіжки ПІН-кодів зловмисникам приходиться залишати якісь матеріальні сліди, приміром, установлювати на банкомати спеціальні технічні пристрої чи розсилати підроблені листи.
Близько 5700 банкоматів встановлено в магазинах 7-Eleven, і всі використовують марку Citibank. Вони належать компании Cardtronics, а не банку. Оператором частини цих банкоматів є компанія Fiserv. Саме ці дві компанії називаються відповідальними за те, що відбулося. У свою чергу, у Fiserv стверджують, що упевнені в безпеці своїх систем.
Компанія Citibank не розкрила подробиць методу взлому і відмовилася назвати число клієнтів, чиї дані були вкрадені. Вони підкреслили, що попередили своїх клієнтів і видали їм нові дебетові картки. Зараз поліції вдалося зв’язати хакерів із трьома бруклінськими кардерами Іваном Бильце, Юрієм Ракушинцем і Ангеліною Кітаєвою. Орієнтовно, вони виручили від використання украдених даних понад два мільйони доларів.
По матеріалам http://itua.info.
Понеділок, 14:54 14.07.2008
Чим далі, тим гірше стає ситуація, і саме погане те, що звичайна людина страждає від цього.
Вівторок, 20:58 09.09.2008
Привильно, хай доводять справу до кінця. Люди ж довіряють репутації банку, нащо її підмочувати?
Вівторок, 23:41 16.12.2008
Так, звичайні люди від подібних випадків страждають - а причиною взломів банкоматів чи сайтів банків є те, що банки недостатньо слідкують за безпекою. Про що я неодноразово згадував в новинах (приводячи приклади дірявих банківських сайтів). А також згадував про це в своєму виступі на каналі 1+1.
Хлопці. Щоб не підмочувати свою репутацію, банкам слід більше слідкувати за власною безпекою .