Новини: реклама заражених сайтів, прогнози від PandaLabs та плата за дірки в Google Chrome

22:48 03.02.2010

Пропоную вашій увазі добірку цікавих новин на тему безпеки.

За повідомленням news.bcm.ru, нещодавно стало відомо, що Google AdWords рекламує заражені сайти. Фахівці компанії Symantec з’ясували, що з якоїсь причини Google не перевіряє сайти рекламодавців на віруси в автоматичному режимі. Це призводить до розміщення даних інфікованих сайтів в рекламних посиланнях в результатах пошуку Гугла (що дозволяє обійти блокування інфікованих сайтів в результатах пошуку).

За повідомленням techlabs.by, PandaLabs опублікувала прогнози на 2010 рік. Антивірусна лабораторія PandaLabs в кінці грудня представила свій аналітичний анонс того, що нам варто очікувати в 2010 році. Найбільш змістовні прогнози стосуються Windows 7, мобільних телефонів, Mac та кібер-війн.

За повідомленням biz.liga.net, Google платить по $500 за кожну знайдену в Chrome уразливість. За кожну знайдену в браузері Google Chrome уразливість розробники обіцяють заплатити до $500, а за виявлення дійсно серйозних уразливостей нагорода складе до 1337$. При цьому повідомлення про дірки можуть стосуватися як самого браузера, так і операційної системи, випущеної на базі Chrome, а також плагинів, що входять в офіційну збірку.

Даний підхід Google перейняла у Mozilla, яка також платить $500 за кожну знайдену в їх браузері уразливість (вже декілька років). При цьому я раджу як Google, так і Mozilla замість популізму про плату за знайдення дірок, повиправляти всі ті уразливості в їх браузерах, про які я повідомив їм в 2008-2009 роках, що вони проігнорували і так і залишили свої браузери дірявими.


Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.